اغتصبني لاني ساكتة قصص سكس عربي

انا اعشق وتكتحته وأنا دائمة النظر الى لباسه المنتصب واريد نياكتهم لي لكن على انها اغتصاب حتى اهيجهم اكثر ولا يقللوا من قيمتي امامهم بطلبي الجماع منهم ومن هنا تبدأ قصتي الحقيقية عندما كان عمري 28 سنة كنت مطلقة فأخذت ابحث عن عمل فسألت صديقتي لعلها تساعدني فقالت لي إنها وجدت وظيفة مدبرة منزل عبر إعلان لكنها تركتها لانها تعرضت الى محاولة اغتصاب من صاحب العمل الذي عمره 40 سنة والذي يسكن وحيدا في ڤيلا كبيرة فهاجني الامر واخذت العنوان والتلفون منها بطريقة غير مباشرة واتصلت به ووافق وحددنا موعدا بعد العصر أستلم العمل ويوجد غرفة مبيت لي إذا احببت ان ابات فوافقت وكلي امل ان أحظى منه بفرصة جماع فلبست ثوبا واحدا بلا ملابس داخلية لباس او ستيان وهو خليع من الاعلى له تعاليق خيطية يبرز نصف الظهر والصدر ويصل الى انصاف الافخاذ اسود اللون يلتصق بالجسم ويشد الثديين ويكورهما مع حذاء كعب عالي اسود واخذت حقيبة فيها ثياب عمل وملابس نوم وملابس داخلية فذهبت حسب الموعد وطرقت الباب ففتح لي رجل ممشوق وممتليء فحولة وذكورية يرتدي لباس ضيق يجسم قضيبه المنتصب والذي يغطيه بمنشفة فرحب بي واعتذر أنه كان في حمام السباح...

امي الشرموطة و جارنا و المتعة قصص سكس عربي

من عادات امي . كثرة الحديث عن الجنس امامي . و المعروف ان امي تزوجت 3 مرات
و لكنها مارست الجنس مع 9 رجال . و هي لا تعلم اني اعلم
و مارست الجنس الفموي مع 17 رجلا . يعني مصت ازبارهم بدون نيك .

عمري ما فكرت اثيرها او اكلمها في الموضوع . بس نفسي انيكها و امتعها و اتمتع منها بس خايف
المهم .
الساعة كانت 10 بليل . طلعت علي السلم سمعت صوت حد بيتكلم . بصيت تحت . وجدت امي تتكلم مع جارتنا
تقول لها انتي حلوة و جميلة و ليه سايبه نفسك كدة من غير راجل .
وفتحت معها فكرة الزواج من اخيها . الدكتور ايمن
جارنا من 3 سنوات . احيانا نشوفه . هو دكتور اطفال سنة 45 . فحل كبير
و جسمه ضخم و عضلات . و اسمر و هذا ما تعشقه امي

رفضت امي و قالت لها مش عايزة و قفلت الموضوع
بعدها بيومين . امي تقابلت صدفة مع الدكتور ايمن علي السلم و تصافحوا و تحدثوا
و اتكلموا و انا اراقبهم من اعلي . لحد ما اخد رقمها و اخدت رقمه .
امي الظاهر مبسوطة و هي بتكلمه ..
بعدها بشهر . لقيت رساله علي موبايل امي
مكتوب فيها مستنيكي في البيت الساعة 2 الفجر وما تنسي تمسحي الرسالة
و كان هو الدكتور ايمن ..
قررت اواجه امي و قلت لها ايه الرساله دي . اعترفت علي طول
و قالت أنها مارست معاه الجنس مرتين . و هي بتحبه جدا .
زبري انتفخ و انتصب و عرقت . قلت لها طب ... ممكن اجي معاكي اتفرج
امي استغربت جدا و قالت لي طبعا يا قلبي . و راحت مقربه مني
و باستني من شفايفي . احساس ممتع جدا لما امي تعاملني كاني طفل
او بنت دلوعة . و هشوفها و هي بين ايدين فحل اسمر وتحت زبر كبير
اتصلت بيه و هو رحب جدا و نزلنا دخلنا بيته . اتكلمت معاه و هزرنا
و يا للمنظر و كاني في فيلم سكس حقيقي ..

امي قامت تدلع عليه . و قعدت علي حجره و بدات تملس علي جسمه
و بدا يتحرش بيها و يملس علي طيزها .
خلعت ملابسها امامنا و صدرها الابيض الكبير كان علي شفايفه
دخلوا السرير و انا جلست و طلعت زبري اتفرج ..
بدا يلحس في جسدها و يمص و يبوس ..
خرج زبره و كان كبير و ضخم .
امي مسكت زبره الكبير و فضلت تمص و تبوس فيه لحد ما انتصب
امي نامت علي بطنها و رفعت طيزها و كسها لفوق .. و قالت له
يلااااا . فرج ابني المتعة و نيكني بمنتهي القوة .

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

(قصة نيك الشايب الباكستاني ابو زب لطيزي ) قصص المثليه لواط سعودى

كلوت اخت صاحبي .. ثلاثة أجزاء قصص سكس عربي

حسام اللي هزمني و ناكني قصص سكس عربي