المشاركات

اغتصبني لاني ساكتة قصص سكس عربي

انا اعشق وتكتحته وأنا دائمة النظر الى لباسه المنتصب واريد نياكتهم لي لكن على انها اغتصاب حتى اهيجهم اكثر ولا يقللوا من قيمتي امامهم بطلبي الجماع منهم ومن هنا تبدأ قصتي الحقيقية عندما كان عمري 28 سنة كنت مطلقة فأخذت ابحث عن عمل فسألت صديقتي لعلها تساعدني فقالت لي إنها وجدت وظيفة مدبرة منزل عبر إعلان لكنها تركتها لانها تعرضت الى محاولة اغتصاب من صاحب العمل الذي عمره 40 سنة والذي يسكن وحيدا في ڤيلا كبيرة فهاجني الامر واخذت العنوان والتلفون منها بطريقة غير مباشرة واتصلت به ووافق وحددنا موعدا بعد العصر أستلم العمل ويوجد غرفة مبيت لي إذا احببت ان ابات فوافقت وكلي امل ان أحظى منه بفرصة جماع فلبست ثوبا واحدا بلا ملابس داخلية لباس او ستيان وهو خليع من الاعلى له تعاليق خيطية يبرز نصف الظهر والصدر ويصل الى انصاف الافخاذ اسود اللون يلتصق بالجسم ويشد الثديين ويكورهما مع حذاء كعب عالي اسود واخذت حقيبة فيها ثياب عمل وملابس نوم وملابس داخلية فذهبت حسب الموعد وطرقت الباب ففتح لي رجل ممشوق وممتليء فحولة وذكورية يرتدي لباس ضيق يجسم قضيبه المنتصب والذي يغطيه بمنشفة فرحب بي واعتذر أنه كان في حمام السباح...

مرات أخوك بتبعبصني قصص سكس عربي

النهاردة فرح هيثم صاحبي انا واخويا حسن انا سبقتة من 6 شهور واخويا حسن كمان اتجوز من 8 شهور فاكان طبيعي كل واحد فينا ياخد مراته معاه الفرح اخويا حسن مهندس بترول بيشتغل وعايش في المغرب ولسه راجع اجازة بقاله يومين ريهام مراتي 170 سم 75 كيلو كيرفي بزاز واقفه طياز مرسومة ندى مرات حسن اخويا 165 سم 70 كيلو قصيرة شوية بس مقلوظة بزازها صغيره بس رجليها تجنن وطيزها مش كبيره قوي بس طرية وصلنا القاعه وخلصنا سلامات وواقفين في الزفه عمالين نهيص لهيثم وفجأه لاقيت مراتي بتكلبش في ايدي انا : في ايه يابنتي ؟ ريهام : مفيش حاجه .. كنت هااقع بس ( وشكلها متوتر ) كملنا رقص ودقيقتين ولاقيت مراتي بتقولي وطي هات ودنك انا : في ايه ياريهام ؟ ريهام : ندي مرات حسن اخوك بتبعبصني انا : ايه ؟؟؟ انتي بتتكلمي بجد ؟؟ ريهام : انا قولت يمكن بيتهيألي بس لما سكت أول مره إظاهر انها افتكرتني مبسوطه وبتكمل بعبصه وعماله تقفش في طيزي وانا واقفه وسط الناس .. الحقني انا : طيب بصي مش هاينفع اي كلام في اللي احنا فيه ده اعملي نفسك رايحة الحمام وبعدين نشوف الفيلم ده ريهام : حاضر لفت ريهام وبدأت تتحرك وانا بتابعها من بعيد لاقيت ندي را...

انا وصاحبة البيت المحرومة من زوجها قصص سكس عربي

انا وصاحبة البيت المحرومة من زوجها أعمل في شركة خاصة. وقد قمت بتأجير الجزء العلوي من بيت مستقل بالقرب من مكتبي. ملاك البيت يعيشون في الطابق الأرض. كانا أثنين فقط زوح وزوجة. الزوج رجب يدير وكالة للمنتجات الغذائية ويعمل بجد. وهو يسافر في كثير من الأحيان ويبقى في البيت 10 أيام فقط في كل شهر. في حين تظل الست المحرومة زوجته وحيدة فيما عدا الأيام التي يزورها فيها نسائبها أو والديها ليوم أو يومين. كانت كريمة تتمتع بوجه جميل مع ابتسامة لا تفارقها. صاحبة المنزل شخصية اجتماعية مع الأسر في الحارة ومعروفة بذكائها وجمالها. وكل من كريمة ورجب يتعاملان معي بشكل جيد وعادة ما أزورهما في بيتهما عندما يكون رجب في المنزل. في غير ذلك من الأيام أبقى وحيداً وأعمل. أغادر للذهاب للعمل في الصباح الباكر ومن ثم أعود متأخراً في المساء بعد احتساء بعض الأكواب وتناول العشاء. استلقي على السرير بمجرد وصولي إلى المنزل. في كل مرة يكون رجب خارج المنزل، يخبرني بذلك ويطلب مني مساعدة الست المحرومة زوجته في حال أحتاجت لشيء. وفي أحد الأيام، عدت من المنزل مبكراً قليلاً وعندما كنت أدخل المنزل، رأيت كريمة تجلس في الشرفة. ابت...

كيف جعلتني ديوثها الجزء الأول قصص سكس عربي

في البداية أنا أسامة من عائلة محافظة جدا ومحترمة جدا صعيدية سافرت إلى القاهرة للعمل كأي شاب وتعرفت في عملي على شباب وفتيات كثيرة بحكم عملي. كانت احدى صديقاتي عنيفة جدا في التعامل وكنت دائما أشعر بسعادة عندما اراها وهي كانت دائما تتعامل معي بعنف وعصبية وتستخدم معي أسلوب الأمر بصوت عالي وكنت اجد متعه في اسلوبها ولا أدري لماذا في احدى المرات سقط منها الهاتف وأنا أجلس في المكتب المجاور لها فنظرت لأرى ما سقط منها ففاجأتني بأن نظرت إلي نظرة حادة وقالت انزل هاتلي التليفون انت لسه هتبص ولم ادي الا وانا انزل واحضر لها الهاتف فاختطفته دون أن تقول شكرا وقالتلي غور مكانك انت هتبصلي لا اخفي عليكم رغم قسوتها واسلوبها بدون مقدمات الا اني كنت اجد متعه في ذلك لاول مرة احس بها ولكن كرامتي كصعيدي جعلتني ارد عليها واقولها انتي بتتكلمي كده ليه معايا مع اني مغلطتش فيكي قالتلي لانكو انتو الرجالة مكانكم تحت رجلي فشعرت بمتعه رهيبه ورلم استطيع الرد وجلست على المكتب وانا افكر في كلامها وانا سعيد فنظرت اليها فوجدتها تنظر الي نظرة بسخرية وتضحك وانا التزم الصمت في احد الايام خرجت من المكتب وذهبت للحمام من الاخر ...

خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر… قصص سكس عربي

صورة
قصه قصيرة  استعنت بمنظار لاكتشاف سحر اللحظة… فاجئني رؤية خيمة منصوبة على ربوة التل المنحدر إلى قاع النهر… كان رجل، لم أتبينه جيدا، رجل تجاوز الخمسين بقليل، شعره مخضب بالشيب، يغازل امرأة أسيلة الخد، ذات سوالف طويلة وفاحمة، وهي في خيمة جالسة وسط ظلمة الظل، طلاها سـُخام أسود من كثرة الطبخ تحتها، امتدت إلى أعشاش الرُتـَيـْلاء المسودة بدورها… يغازلها بصوت غنائه المرتفع، فتتسلل إليه بأحضان الدفء ورهبة الشوق… كان يهمهم متحسسا جسدها الضامر، باحتقار وفخر كبيرين… يبحث عن فقه اللذة الباذخة… تقهقه ببحة وارتخاء، ثم تمتص، بعنف سيجارة يتطلع إليها الرجل بشوق غريب، وتتلوى كشعلة شمعة بفعل نسيم عابر: …. أغـِتـْني بشـْقـَفْ من داك السبسي… أغير به رحلاتي… تقول للرجل، وكأنها جعلت الجسد الفاني في خدمة صفقات الروح العالية، مثل مناحات صغار يندبون حصار الروح كل مساء… قام من مكانه، قاصدا باب الخيمة في حذر شديد. صب عليه سطلا باردا . طلب أن تـُفرش له … قامت من شرودها المصطنع، خجولة بلباسها القصير الفاضح عن الفخذين شهوانيين… ، بخاطر مجبور ونفس متشوقة، ثم تطـيـّب، وحمل عنبا وبطيخا ودخل ، فطلب أن يمنحها من صلبه ...

حسام اللي هزمني و ناكني قصص سكس عربي

حسام اللي هزمني و ناكني انا نانسي فتاه تبلغ من العمر 28 سنه انثي بكل ما تحمل الكلمه من معني من حيث الجسم المربرب و الطول الوسطي و الوزن الزايد حبه صغيره اللي بيزود لاي انثي اثارتها.. اعيش في بيت اهلي حياه عاديه بسيطه ولابأس من شويه تحرشات و معاكسات بحكم معيشتنا في منطقه شعبيه .. هحكيلم حكايه حصلتلي ايام الجامعه هوايتي الوحيده هي لعب الشطرنج هي غريبه شويه لبنت انها تمارس هوايه زي دي بس هي دي الحقيقه اتعملته من وانا صغيره و احترفته جدا بين افراد العيله واشتهرت بيه ودخلت بطولات علي نطاق ضيق كده في الجامعه وكانت اول بطوله او نسميها مسابقه كنت في سنه اولي و كالعاده كنت بكسب كل المتسابقين لحد ما وصلت للنهائي وقابلت شاب من سنه رابعه اسمه حسام جسمه طويل و صدره عريض جسم رياضي جدا و اثناء المباراه مش عارفه ليه حسيت بتوتر و بدا يتقدم عليا ف الجيم لحد ما اتهزمت و ماكنتش مصدقه نفسي من الصدمه وهو لاحظ عليا كده جالي .. وقالي :هارد لك يا حلوه .. ورفع وشي وخلاني ابصله في عنيه ..احساس الهزيمه و تفوق حسام عليا خلاني اشعر باحساس داخلي اني اضعف منه و تخيلت انه شايلني بين اديه و اني عصفوره قدامه روحت و ا...

مراتى وزيارتنا لصديقها ف القاهرة قصص سكس عربي

انا احمد ومراتى حنان جسمها طرى وزنها 70 وطولها 168 وكنت انا طول النهار ف شغل بحكم العمل كانت هية طول النهار النت والتليفون بدات اشك فيها من فترة انها بتكلم حد بدات ابحث ف تليفونها لقيت رقم بيرن عليها لكن مش متسجل واعتاد يرن وانا مش موجود ومدة المكالمه طويلة بالساعه وكذا مرة ورا بعض المهم وبمسك التليفون اثناء مش واخدة بالها ابص الاقيها ف بحث عن شخص اسمه احمد بدات افكر ازاى اعرف المهم ف يوم واحنا اتفقت معاها انى هاجى بدرى وتجهز نفسها اننا ننيك روحت لقيتها ف الاوضة والاولاد نايمين بقميص وبدون كلوت ولا سنتيان وببص لقيت كسها ووركها متغرق لبن من شهوتها قلتلها دة اية قلتلى كنت هايجة اوووى قلت اسخن يا روحى لغاية ما تجيى نزلت مرتين ومش قادر خالص قولتلها يعنى مش هنعمل قلتلى لا اريح بص اصل كسى تعبنى من البعبصة المهم دخلت اخد دش وسيبت المية مفتوحه وببص عليها من مراية التسريحه مقابلة للسرير براحه بدون ماتاخد بالها لقيتها بتتكلم ف التليفون وايدها التانية ف كسها وعلى اخرها المهم نزلت قدام عينى مع اللى ع التليفون وقلتلة سلام حالا طفيت المية وطلعت نشفت جسمى ودخلت عليها عريان زوبرى نار من اللى شفته ط...

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

(قصة نيك الشايب الباكستاني ابو زب لطيزي ) قصص المثليه لواط سعودى

كلوت اخت صاحبي .. ثلاثة أجزاء قصص سكس عربي

حسام اللي هزمني و ناكني قصص سكس عربي